0705-12 05 25
Vi samarbetar med konsulter som har flera års erfarenhet av att redigera reels för influencers, personliga varumärket, produkter och tjänster. År av testning har gett oss insikter i vad som fungerar på de ”nya snabba kanalerna”.
Vi vet skillnaden mellan traditionell rörlig reklamfilm och det som visas på Tiktok, Facebook Reels, Instagram Reels och Youtube Shorts. Vi garanterar att du får bättre resultat med vår redigeringsmetod. Låt oss börja med att ta fram manus till dig!
👉 MANUS / STORYBOARD
👉 VIDEOREDIGERING
👉 PROFILHANTERING
👉 PROFESSIONELL INSPELNING
Hej!
Ju tidigare du anpassar dig och inser att korta videor med stort uppmärksamhetsvärde har tagit över scenen, desto snabbare kommer du att vara bland dem som syns av flest människor.
1. Vi har inga säljare, vi är utbildade marknadsförare och det är oss du pratar med direkt.
2. Vi arbetar tillsammans med våra kunder för att nå målen i en helhet där digital marknadsföring bara är en av många delar.
3. Vi jobbar transparent och lägger även mycket tid på kunskapsöverföring. Vi tror att kunder som lär sig ”tänket” och engagerar sig själva, får bättre resultat.
4. Vi delar med oss av våra andra kunders insikter och resultat (även om vi så klart låter dem vara anonyma).
5. Vi kommer att vilja lära känna dig och ditt företag innan vi gör något.
Du behöver inte fokusera på allt när det gäller digital marknadsföring.
Konsten är att välja det som funkar bäst för just dig.
Om du är rörmokare, så kanske inte ditt fokus ligga på dyra Facebook-annonser (även om en säljare kommer att försöka övertyga dig om det).
Varför? Jo, du kan annonsera där hur länge som helst, men om jag som ser annonsen inte behöver en rörmokare just precis i det ögonblick när ditt sponsrade inlägg dyker upp, så kommer du aldrig att få mig som kund där och då.
När jag behöver dig akut, så Googlar jag och hittar dig där.
Alltså är det Google-annonseringen du borde lägga fokus på.
Faktum är att varje företag behöver ett individuellt förhållningssätt till den digitala marknadsföringsmixen.
Alla har olika behov och alla kan därför inte använda samma strategi.
Det här är för dig som redan har ett företag eller en företagsidé.
Det här är för dig som inte är säker på om din digitala marknadsföringsstrategi är tillräckligt bra.
Det här är för dig som är nyfiken och vill utveckla din kunskap om marknadsföring.
Det här är för dig som vill få en analys över din digitala marknadsföring så du kan planera bättre och försöka skala upp din verksamhet genom digitala medier.
Vi har arbetat med marknadsföring i alla dess former sedan 2006. Våra kundrelationer är personliga och långsiktiga och vårt team lägger fokuset på att nå uppsatta mål och skapa bra resultat samtidigt som vi har kul längs vägen.
För dig som kund är det viktigt att vi som byrå har stor förståelse för din affär, dina kunder, behov och utmaningar. Och att vi har kunskap och erfarenhet av att vägleda dig genom insatser som ger ROI (Return of investment) eller på annat sätt uppfyller dina uppsatta mål.
Här får du en smygtitt på insatser, ROI och mål med några av våra kunders Facebook ADS manager och Google ADS konton.
Den här bilden visar resultatet från en Facebook-annonsering som vi hjälpte en av våra kunder att sätta upp i år. Målet med kundens totala annonsering (dvs i alla kanaler) var att få in tolv nya klienter. Kunden verkar i en bransch där varje landad kund har ett värde på över 50 000 kr. Som synes ovan har Facebook-kampanjen genererat 321 leads där varje lead kostade ungefär 46 kr.
Målet på tolv nya kunder uppnåddes bara några månader in i kampanjen.
Här är resultatet av en annan Facebook-kampanj vars mål var att få in anmälningar till ett digitalt webinar där vår kund fick möjlighet att presentera sig själv, sin tjänst och att sälja in sig till mötesdeltagarna. På en vecka hade vår kund fått in ett femtiotal deltagare till en kostnad av ca 50 kr/st.
Funderar du över hur kan du hitta och stämma träff med dina drömkunder?
– Kontakta oss.
En av våra kunder har en konverteringsgrad på över 50%! Hur det är möjligt? Det enkla svaret är att allt är möjligt att när man optimerar annonser och landningsidor rätt. Här räknade vi en konvertering = en kontakt = ett lead. Alla leads kommer dock inte att bli kunder i det här fallet. Men annonseringen har gjort ett bra jobb och levererat en hel hög potentiella kunder på dörrmattan. Nu är det bara för vår kund att ta in dem. Det är viktigt att läsa statistiken på rätt sätt och att jämföra rätt parametrar.
När du visat intresse, skickar vi dig förslag på tid för ett möte.
Mötet kan så klart ske digitalt om du vill.
När vi analyserar din företagsidé, din målgrupp och din digitala marknadsföringssituation betingar det så klart ett värde. Men istället för att ta betalt för den inledande diskussionen ger vi dig den tjänsten gratis. Vår förhoppning är att du ska känna förtroende för oss och vilja bli vår långsiktiga kund.
Bestäm själv vad du vill göra med tipsen vi ger dig. Vill du gå vidare tillsammans med oss som samarbetspartner kommer vi att bli stolta och göra vårt yttersta för att leva upp till dina högt ställda förväntningar.