PRENUMERERA PÅ VÅRT NYHETSBREV ”GURKBURK” PÅ TEMAT:
PRENUMERERA PÅ VÅRT NYHETSBREV "GURKBURK" PÅ TEMAT:
Digital ordning och reda!
Tillhör du dem som har bra ordning på din verksamhet och fullt upp att göra det du är bäst på? Men du hinner inte riktigt med att upprätthålla företagets närvaro på digitala plattformar? Har du svårt att navigera och prioritera vad som är viktigast för att nå din målgrupp? Eller veta vad du kan göra själv och vad du borde låta någon annan ta tag i?
Då kommer innehållet i våra Gurkburkar landa bra i ditt knä. 🤓🥒 Gurkburk handlar om marknadsföring och marknadsföring handlar om digitala kanaler.
Registrera dig för vårt taktiska månadsbrev ”Gurkburk” så får du tips, erbjudanden och kostnadsfria råd av proffs med jämna mellanrum. Välkommen!
Här är de senaste Gurkburk-tipsen.
Skapa dina egna klasströjor med några klick – KlasströjaDirekt.se
Vi på Fredagmorgon.se har lanserat ett nytt projekt som gör det enklare än någonsin att designa personliga klasströjor. Även om vi inte var först, har vi
Google Consent Mode v2 – En Lättförståelig Guide
Vi vill ägna några minuter åt att prata (skriva) om något avgörande som kommer att påverka din annonsering på Google – Google Consent Mode v2. Om du ännu inte har stött på denna nyhet, är denna information särskilt för dig. Målet är att ge dig en överskådlig uppfattning om hur det kommer att påverka din annonsering på Google.
Fyra tankesätt som resulterar i en riktigt billig hemsida.
1. Skippa målet. Strategiska webb- & reklambyråer har stor kunskap i hur man gör hemsidor kopplat till försäljning, affärsutveckling, målgruppsanalyser och kanalval. Digitalbyrån vill gärna
De vanligaste säljtrattarna och framgångsrika kundresor
Kundresan startar med att det säger “klick”. Varje dag peppras vi människor med tusentals intryck och varumärken från alla möjliga håll. Vi exponerar oss för
Tips till dig som anlitar hjälp med Google Ads
1. Ha klart för dig vad det är du vill uppnå med annonseringen på Google Ja, det kanske är lättare sagt än gjort när man
Skapa leads på LinkedIn på ett kostnadseffektivt sätt
Hur du får 1 600% i avkastning på ett sponsrat meddelande på LinkedIn. Och varför du inte ska prata om dig själv.Eller försöka kränga på
Digitala möjligheter för kunskapsintensiva företag
Välkommen till Gurkburk maj Den här gången vänder vi oss till er som är konsulter, utbildare, föreläsare eller på något annat sätt försörjer era kunder med
Att ta företaget från nuläge till önskat läge innebär inte alltid att “jobba hårdare”
Välkommen till Gurkburk augusti 🥒 Efter en lång sommar med ledighet och jobb i en salig blandning har vi nu kavlat upp ärmarna och känner
Tre sätt att nå potentiella kunder eller “leads”
Vilken är nyckeln till tillväxt på lång och kort sikt? Är det kvantitet eller kvalitet i marknadsföringen som fungerar bäst? Varför du ska placerar dig
Fotnot. Gurkburk myntades av den legendariska handbollstränaren Bengan Johansson från Halmstad och är benämningen på en taktik, en kombination av rörelser, som öppnar upp motståndarnas försvarslinje. Vi tycker att det passar bra som namn på vårt nyhetsbrev om marknadsföring. Det är ju precis det vi försöker åstadkomma inom digital marknadsföring. Skapa luckor som ger förutsättningar för mål.
Bli en Gurkburk-prenumerant
Registrera dig för vårt taktiska månadsbrev ”Gurkburk” så får du gratis vägledning av proffs med jämna mellanrum. Välkommen!
Bli en Gurkburk-prenumerant
Registrera dig för vårt taktiska månadsbrev ”Gurkburk” så får du gratis vägledning av proffs med jämna mellanrum. Välkommen!